Dostęp do eSerwisowanie.pl jest bezpłatny!
Oznacza to, że możesz stworzyć konto w serwisie, logować się do niego i przeglądać dane bezpłatnie.
Każde zalogowanie zwiększa bezpłatnie stan konta punktowego o 1 punkt!
W związku z tym można pracować z eSerwisowanie.pl bezpłatnie bez konieczności kupowania punktów.
Aby umożliwić bardziej intensywne korzystanie z eSerwisowanie.pl wprowadziliśmy możliwość rozliczeń punktowych będący formą PRE-PAID lub system ABONAMENTOWY.
Rozliczenia PRE-PAID
Po rejestracji w eSerwisowanie.pl tworzymy dla Twojej firmy konto punktowe. Wykonanie niektórych operacji powoduje pobranie określonej liczby punktów. Dotyczy to operacji takich jak: zakładanie nowych użytkowników, dodawanie lub import danych albo korzystanie z pomocy technicznej. Dokładny wykaz operacji, za które są pobierane punkty oraz ich liczba podane są w rozdziale 8 Regulaminu.
Na początek zasililiśmy Twoje konto liczbą 400 bezpłatnych punktów. To umożliwi Ci zapoznanie się z serwisem i skorzystanie bezpłatnie z jego funkcji oraz ze szkolenia i pomocy technicznej.
Jeśli będziesz zadowolony z działania eSerwisowanie.pl to możesz dokupić następne punkty - zasilając swoje konto i wykonywać kolejne operacji np. tworzyć zlecenia. Punkty dokupuje się za pomocą przelewu.
Jeśli nie będziesz zadowolony z działania eSerwisowanie.pl to nie dokupuj punktów, a Twoje konto w serwisie zostanie automatycznie zamknięte po 90 dniach - nie ma żadnych zobowiązań i konieczności zakupu punktów.
Aby dokupić punkty należy przejść do skrzynki „Punkty i pomoc techniczna”, a następnie kliknąć na klawisz „Zamów dodatkowe punkty”. Dalej należy postępować zgodnie ze wskazówkami dokonując przelewu na podane konto (można też wydrukować sobie fakturę PROFORMA na zakup punktów). Po otrzymaniu przelewu zostanie wystawiona faktura VAT i zwiększony stan konta punktowego. W programie klienckim można na bieżąco śledzić historię wykorzystania punktów.
Rozliczenia punktowe pomyślane są tak, aby korzystanie z serwisu było naprawdę tanie...
Cena jednego punktu to 20 groszy.
Przy zakupie powyżej 1000 punktów otrzymasz dodatkowy rabat 10%.
Cennik punktów znajduje się w rozdziale 8 Regulaminu.
Szczegółowe informacje o rozliczeniach dostępne są w Regulaminie..
Rozliczenia ABONAMENTOWE
Dla tych, którzy planują bardzo intensywnie korzystać z eSerwisowanie.pl przygotowaliśmy system ABONAMENTOWY rozliczenia pracy z serwisem.
W celu zawarcia umowy abonamentowej na korzystanie z eSerwisowanie.pl prosimy o kontakt z nami pod numerem telefonicznym (32) 346-11-08 lub emailem pytania@tenvirk.pl.
Oznacza to, że możesz stworzyć konto w serwisie, logować się do niego i przeglądać dane bezpłatnie.
Każde zalogowanie zwiększa bezpłatnie stan konta punktowego o 1 punkt!
W związku z tym można pracować z eSerwisowanie.pl bezpłatnie bez konieczności kupowania punktów.
Aby umożliwić bardziej intensywne korzystanie z eSerwisowanie.pl wprowadziliśmy możliwość rozliczeń punktowych będący formą PRE-PAID lub system ABONAMENTOWY.
Rozliczenia PRE-PAID
Po rejestracji w eSerwisowanie.pl tworzymy dla Twojej firmy konto punktowe. Wykonanie niektórych operacji powoduje pobranie określonej liczby punktów. Dotyczy to operacji takich jak: zakładanie nowych użytkowników, dodawanie lub import danych albo korzystanie z pomocy technicznej. Dokładny wykaz operacji, za które są pobierane punkty oraz ich liczba podane są w rozdziale 8 Regulaminu.
Na początek zasililiśmy Twoje konto liczbą 400 bezpłatnych punktów. To umożliwi Ci zapoznanie się z serwisem i skorzystanie bezpłatnie z jego funkcji oraz ze szkolenia i pomocy technicznej.
Jeśli będziesz zadowolony z działania eSerwisowanie.pl to możesz dokupić następne punkty - zasilając swoje konto i wykonywać kolejne operacji np. tworzyć zlecenia. Punkty dokupuje się za pomocą przelewu.
Jeśli nie będziesz zadowolony z działania eSerwisowanie.pl to nie dokupuj punktów, a Twoje konto w serwisie zostanie automatycznie zamknięte po 90 dniach - nie ma żadnych zobowiązań i konieczności zakupu punktów.
Aby dokupić punkty należy przejść do skrzynki „Punkty i pomoc techniczna”, a następnie kliknąć na klawisz „Zamów dodatkowe punkty”. Dalej należy postępować zgodnie ze wskazówkami dokonując przelewu na podane konto (można też wydrukować sobie fakturę PROFORMA na zakup punktów). Po otrzymaniu przelewu zostanie wystawiona faktura VAT i zwiększony stan konta punktowego. W programie klienckim można na bieżąco śledzić historię wykorzystania punktów.
Istnieje możliwość bezpłatnego doładowania punktami:
- Możesz otrzymać aż 400 dodatkowych punktów jeśli polecisz nasz serwis innej firmie i poda ona w czasie rejestracji kod Twoje firmy.
- Możesz również otrzymać 400 dodatkowych punktów jeśli jesteś zadowolony z serwisu i prześlesz do naszej firmy pisemne referencje z Twojej firmy zachęcające do korzystania z naszego serwisu i pozwolisz je opublikować na naszej stronie WWW.
- Staramy się aby w naszym serwisie nie było usterek ale jeśli taką znajdziesz to otrzymasz 40 dodatkowych punktów. Warunkiem jest zgłoszenie usterki w centrum serwisowym poprzez program kliencki. Usterka musi też być potwierdzona i uznana przez nas.
Rozliczenia punktowe pomyślane są tak, aby korzystanie z serwisu było naprawdę tanie...
Cena jednego punktu to 20 groszy.
Przy zakupie powyżej 1000 punktów otrzymasz dodatkowy rabat 10%.
Cennik punktów znajduje się w rozdziale 8 Regulaminu.
Szczegółowe informacje o rozliczeniach dostępne są w Regulaminie..
Rozliczenia ABONAMENTOWE
Dla tych, którzy planują bardzo intensywnie korzystać z eSerwisowanie.pl przygotowaliśmy system ABONAMENTOWY rozliczenia pracy z serwisem.
Abonament | A | B | C |
---|---|---|---|
Czas umowy | 3 miesiące | 6 miesięcy | 12 miesięcy |
Miesięczna opłata netto za 1 użytkownika | 59 zł | 49 zł | 39 zł |
Dodatkowa funkcjonalność dostępna w ramach abonamentu: | |||
Integracja z Google Calendar | |||
Formularz anonimowego zgłoszenia serwisowego | |||
Formularz sprawdzenia statusu zgłoszenia serwisowego | |||
Dodatkowe usługi w ramach abonamentu: | |||
Pomoc telefoniczna | |||
Szkolenie | |||
Rozszerzone szkolenie |
W celu zawarcia umowy abonamentowej na korzystanie z eSerwisowanie.pl prosimy o kontakt z nami pod numerem telefonicznym (32) 346-11-08 lub emailem pytania@tenvirk.pl.